אורך המסלול

מיטיבי לכת

שם המסלול: נחל עקרבים

מסלול אתגרי ברמת קושי בינונית למשפחות שאוהבות ללכת. משלב בתוכו
נופים מדהימים, ערוץ נחל קניוני מלא בבולדרים שנסחפו בשיטפונות.

תוכן המסלול

מהחניון נרד דרום מערב אל הסימון השחור ואיתו נתחיל לרדת לכיוון דרום מזרח. נתחיל בהליכה על שלוחות ההרים עד לירידה תלולה שבסופה נגיע לראש מפל מרהיב! משם נמשיך על גדת הערוץ של נחל עקרבים עד לירידה תלולה לערוץ עצמו. כשנרד לערוץ נמשיך דרומה דרך בולדרים וערוץ קניוני. לבסוף נגיע לשער צר היציאה מהערוץ. נמשיך עם הסימון השחור עד – שנפגוש בדרך עפר מצד ימין. נפנה ימינה ונלך על דרך העפר עד לחניון הלילה "עין עקרבים", שם יחכה לנו הרכב.

איך מגיעים

נק' התחלה: מביס"ש חצבה נסע צפונה על כביש 95 לכיוון צומת הערבה. בצומת הערבה נפנה שמאלה על כביש 65 לכיוון דימונה. בצומת רותם נקח שמאלה עד לפנייה שמאלה המשולטת לכיוון המכתש הקטן ומעלה עקרבים. בצומת זו נפנה שמאלה ונמשיך עד לראש מעלה עקרבים שם נקח שמאלה – ( סימון אדום ) עד לחניון המכתש הקטן. שם נשאיר את הרכב. נק' סיום: מביס"ש חצבה נוסעים צפונה על כביש 95 עד לצומת עין חצבה בה נפנה שמאלה לכיוון "עיר אובות". נסע ישר עד שנגיע לתחתית מעלה עקרבים שם יופיע לנו שלט ימינה לחניון "עין עקרבים". נפנה ימינה ונסע על דרך עפר עד לחניון, שם נשאיר את הרכב.